Daisypath Anniversary tickers
Daisypath

Wednesday, February 15, 2006

its 7th FeBruaRY


Today is MB birthday. Im regret dat I can't be with him on his special day.However, I manage to finally find him gift.. Or gifts to be precise. Hope you like it dear!

Valentine day or St. Valentine's Day is approaching. Everybody, regardless age, gender, religion and nationality are eager for the day to come where they will actually take the opportunity to express their endless love to their love ones. Muslims are not supposed to celebrate this day and as a Muslim, I choose not to elaborate further on this as it is too sensitive. We'll, I had a chat with mazran today about valentine. He is in the midst of finding gift for the love of his life (his girlfriend la...) and was asking for my opinion as a girl. Hehehe... I didn't actually give him any solution in the end ;-) sorry ran.

Mazran ... akum
Mazran ... weih
Mazran ... ada tak tuh
Mazran ... ?
Me... w'salam
Me... ada nape?
Mazran... weih liza nak tanyer something
Me... apa dia mazran
Me... tyanye la
Mazran ... eh....untuk valentime nanti..... apa ko suggest aku kasi kat sarah yek
Me... hehe... jap aku fikir
Me... aku tgh sign overtime staff
Mazran... ko pikir dulu
Mazran.. sat lagi bagi tau aku... nak jumper bos aku sat
Mazran ... back to our discussion...
Me... yes Im back
Me... kalau aku kan... masa valentine aku suka kalau dapt chocolate
Me... crap... sume pompuan suka dapat choc
Me... so ko bagi la choc.. dgn teddy bear
Me... takyah beli rosses , masa valentine mahal arr
Me... kalau ko nak beli gak bunga, beli kat petaling street
Me... cantik and murah
Mazran ... tapi aku dah bagi bunga kat dia....choc kat dia... perfume kat dia
Mazran ... hehe... bunga baru hari tuh bagi...
Me... takpun ko bawak dia gi dinner ar, kan dorang byk buat valentine dinner
Mazran... cam maner nak bawak gi dinner... kiter keja daa
Mazran... unless laa aku keje kat KL
Me... Hehe... jgn marah
Mazran... aku ingat nak kasi bunga kat dia....i mean org antar kat office...
Mazran ... tapi aku takut drastic sangat move tuh
Mazran ... dia hari tuh suka gila sebab first time dapat bunga...
Me... Ye... dia ada cita kat aku
Me... sgt excited minah tu :)
Mazran... hehe... aku malas nak kasi bunga sebab nanti apa pulak org cakap kan...
Me... susah gak kan.. tapi who cares... Dia gf ko
Mazran ... i know.... memang dia gf aku... tapi ko tahu ahh kan....dia pun tak bagi tau semua
org lain saper aku etc... so aku tak nak timbulkan gossip pulak nanti...
Mazran... telinga aku pun dah cukup panas ahh dengar rumors...
Me... Ceh.. dah ada rumors ke?
Me... aku takde dgr pun.. ala.. tutup telinga jer... org lain jeles
Mazran ... bukan masalah jeles... tapi masalah org salah anggap...
Mazran ... aku dengar banyak citer pasal aku tinggal X aku sebab aku jumper anak TanSri..
Mazran ... ada yg cakap sarah nie rampas aku laa... tension ahh jugak aku dengar bende2 nie
Me... buat tak tau jer la mazran.. dah couple dgn anak tan sri
Me... so ko kena terima benda2 mcm nie
Me... tu sebab masa kat permata aku takmo rapat sgt dgn sarah
Me... takut dia ingat aku take advantage on her
Me... back to ur prob.. kalau ko betul nak deliver sumthing to her on valentine
Me... aku ada catalog... NOEL gift... mcm2 lagi
Me... aku suke sume barang2 dia, ada flower basket, choc pun ada.. teddy bear pun ada
Mazran... aku sayang kat sarah... n also a symbol of my love ahh....so price don't matter
Mazran... try to make her as happy as she can be
Mazran... but it really hurt laa....first time aku long distance relationship
Mazran... tapi tu ahh...masalah jugak sebab aku suka bagi hadiah out of the blue...
Mazran... sekarang dah tak tahu nak kasi apa... wahahaha
Me... semlm aku gi mid valley, dorang dah start jual hadiah valentine
Me... mcm2 and cantik gile, tak pe..Me... u'll figure out later anyway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...